18.6.09

Hari...Lahirku

4 hari yang lepas,tepat hari lahir saya yang ke-21,tak de sambut apa2 pun,cuma ucapan dari sahabat2,dan keluarga di Malaysia,terima kasih buat ibu angkat saya Umi Rosilah yang telah mengirim hadiah,juga tidak dilupakan adik yang tersayang Ubaidullah zikri,saya tak sangka yang dia bersusah payah beli hadiah untuk abang dia ni,Terima Kasih banyak-banyak Angah...





Dia seorang adik,juga seorang sahabat yang paling akrab,dari kecik sampai ke besar,dari sekolah rendah,satu kelas,berkhatan pun bersama,belajar di Asrama Penuh yang sama...sampai la kitorang sambung belajar di Yaman,kitorang tak pernah terpisah,kecik2 dulu saya masih ingat,saya ni pemarah,maklumlah abang sulong,so si zikri ni la yang selalu kena marah,pantang buat silap skit,sampai kitorang belajar kat Ma'had Tahfiz di K.L pun kitorang still gadoh lagi,tapi tak sampai bertumbuk2 lah...hehe.Biasalah,adik beradik wajib bergaduh..








Masa terus berlalu,saya pun tak sangka umur dah cecah 21,dah tak boleh buat perangai budak2 macam dulu..Abah kami cukup sensitif,dia nak sangat supaya kami jadi matang lebih awal.
Abah dah bagi amaran tahun lepas,"No more Playing Games!!kamu dah besar panjang"...maklumlah,saya dan zikri memang satu kepala kalau bab2 games ni,pantang ada games keluaran baru,terus kitorang beli,sampai sekarang,cd games kat rumah dah tak boleh nak bilang dah...hehe.








Untuk sahabat-sahabat dan penziarah yang dikasihi,doakan lah saya panjang umur,dimurahkan rezeki,dipercepatkan jodoh dan dapat berbakti kepada keluarga dan ummat...Amiin

No comments: